:)

hej alla läsare.
förlåt att jag inte skrivigt på ett tag men ska bättre mig att blogga.
började skolan igår och det va kul att träffa alla klasskompisar.
har spenderat dagarna hos min kära vän som flyttar till gnesta på lördag, kommer sakna henne skit mycket men vi kommer ses mycket endå så det är skönt.

känns som jag börjar komma på fötterna igen och året kanske blir ett bra år iaf. skolan går bra nu har hittat tillbaka till mina vänner och det är bra hemma förutom lite strul med mormor men hon är som hon är, jag får vänta med att höra av mig på ett tag så hon blir på bättre humör. det som är jobbigt just nu är att min bästa vän inte mår bra och det gör skit ont, jag vill inte se dig må dåligt ska göra allt i min värld för att det ska bli bättre. ställer alltid upp och det vet du.

måste tacka bella för min fina blogg det va hon som gjorde den :) tackar
men nu ska jag sova skirver imorgon, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0