tillbaka i haninge

jag vet att jag lovade att skriva igår när jag kom hem, men dte blev så sent och jag somnade nästan direkt när jag la huvudet på kudden.

det va så jävla skönt att komma bort från handen och ha en vit helg, det va sjukt mysigt där nere massa skog och deras hus va sjukt fint. det känns lite jobbigt att dom har flyttat så långt bort och jag saknar min andra familj redan. tyvärr blev det inga bilder för min kamra krånglade som vanligt. men ska ändå ner ditt igen om två veckor så då ska jag ta kort. tack för en underbar helg med er. :)

idag va jag i skolan och det va bara ett fjasko att gå dit, ingen lärare till första lektionen och ingen lärare till matten heller så jag blev lack och gick hem och pluggade hemma istället. nu ska jag kolla lite på tv, skriver kanske senare.

Kommentarer
Postat av: emma

utmanad pucko :D

2009-03-17 @ 21:05:10
URL: http://krampis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0