toppen helg

har haft det super mysigt i gnesta. tre tonårs tjejer med en tre åring och tre hundar och en katt i ett stort hus va vi på lördagen. ni kan ju tänka er hur det gick. vi städade gården och lekte kull, många skratt blev det och lite astma anfall men vi överlevde tills det började bli mörkt.... vi släkte alla lampor eftersom det va Earth Hour och tände ljus och berättade spök historier.. det slutade inte så bra alla tre liv rädda och satt i varandras knän. till slut pallade madde inge mer så hon sprang och tände alla lampor.. men vi klarade av att ha alla lampor släkta en timme iaf så lite duktiga var vi. lotta och cissi kom inte hem förs tre på natten och då skulle man ju ställa om klockan så då blev klockan helt plötsligt fyra på morgonen och vi satte oss och käkade middag så duktiga va vi. jag och angelica somnade inte förs halv sju på morgonen och hennes gäster kom hem till dom kl ett på förmiddagen. lite trött va allt kan man ju säga men det va trevligt med alla gäster och smörgås tårtan va himelsk. nästa gång kommer angelica och madde hit och det är på lovet så dom kommer om en vecka och jag längtar. :) 

                                    
                                                         jag och mina älsklingar, angelica & madeleine <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0