torsdag

gårdagen va helt okej slutade tidigt då träffade jag natto och lollo. vi åkte till angis nya lägenhet som verkligen va super fin. sen gick dom upp till centrum och jag gick och mötte emma vid terminalen. vi gick upp till centrum och käkade och kollade runt lite. emma köpte en super fin kläning, som jag hittade och själv vill ha! nej men hon passade jätte bra i den och hon ska behålla den. efter det gick vi till gården och jag fick skit ont i huvudet så jag fick massage av alex det va sjukt skönt men huvudvärken slutade inte. när jag kom så somnade jag typ direkt när jag la huvudet på kudden.

idag ska jag va i skolan till halv fyra, suck. sen ska jag hem och packa och städa och imorgon bär det av hem till angelica, hon kom inte hit för hon hade migrän så hon åkte hem igen så jag får åka själv ner ditt imorgon :( men med musik i öronen så klarar jag allt, tror jag.. nej nu ska jag äka frukost sen bär det av till äckelplugget...
skriver senare om jag hinner.
ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0