utmanad!

Jag har blivit utmanad av: Emma

Man ska svara på dessa frågorna och utmana 4 andra personer.

Fyra tv program jag brukar se:
One tree hill, 2/1 man, Scrubs och Gossip girl

Fyra saker jag gjorde igår:
va i skolan, träffade emma, åt och sov

Fyra saker jag längtar till:
Min 18årsdag, studenten, sommaren och ett jobb

Fyra saker som står på min önskelista:
körkort plus bil, bli rik, Zac Efron och världens bästa födelsedag

Fyra saker jag avskyr:
spindlar, otrohet, falskhet och lögner

Fyra saker jag tycker om att göra:
vara med kompisar, festa, busa och sova

Fyra saker jag åt igår:
fisk och potatis, hamburgare och pomes, nudlar och macka

Jag utmanar: jag har inga vänner så jag kan inte utmana nån (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0