vill ha sommar

imorgon bär det av till gnesta, älsklingen fyller år på måndag så ska fira henne på söndag men hennes släkt. ska bli skönt att komma bort en helg till men börjar typ bli sjuk eller nått sen jag kom hem från skolan så har jag legat och skakat under täket och är fett hänging, vill bara ha sommar nu och värme, hatar den här jävla kylan.. jag åker imorgon direkt efter skolan, jippi sitta på ett tåg i en och en halv timme, haha med det är de värt för att få träffa mina älsklingar. nu ska jag diska lite sen ska jag sova så jag blir bättre till imorgon får vi hoppas..
om jag hinner så skriver jag imorgon innan jag åker till skolan annars skriver jag på söndag när jag kommer hem för dom har ingen dator där nere.. puss och kram ha det så bra i haninge nu. och juste grattis linda och anton som fyller år i helgen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0