måndaaag

har varit en väldigt jobbig dag allt går upp och ner och ibland känns det som man bara vill sjunka under jorden.. skolan va helt okej dom två sista veckorna är så himla meningslösa satt hade typ två lektioner och sen va det bara att gå hem, träffade nya syrran och natta och gick upp till centrum och fixade nyckel till mig och sen träffade vi sab och carro och snackade lite skit i solen. sen åkte vi hem och käkade och sen träffade jag min bejb en stund och sen åkte jag till gården. nu är jag hemma och ska sätta på en film och sova eftersom min syster har lämnat mig och åkte till en vän som är helt förståligt, min syster hon är riktigt bra hon! godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0