måste lära mig att säga nej.

igår va det en toppen rolig kväll, madde fyllde 18 och det va nära och kära där, tog det lugnt med drickan men hade super kul andå tills alla idioter kom och skulle bråka... trött på folk som alltid ska förstöra.

att kunna säga nej till dig. att jag inte kan säga nej till dig jag fattar inte, vill inte göra nått med dig men det bara blir så jag vet inte, jag vill inte. förlåt älskling det är dig jag älskar och jag vet inte varför jag gjorde som jag gjorde men hoppas på att allt löser sig imorgon. nu och tills all framtid så tänker jag inte prata med dig nå mer för jag kan inte säga nej till dig och jag tänker inte såra min älskling igen, jag klarar inte av att se honom sårad!

idag har jag varit på folkrace och bränt söööönder mig jag håller på dö, det gör så sjukt ont! men det va skönt att vara ute i solen med grabbarna även fast dom mobbar mig hela tiden så vet jag att dom tycker om mig (lite iaf) ;). kom precis hem och nu ska jag hoppa in i duchen för snart kommer carro och vi ska hitta på nått kul ikväll. skriver senare om jag hinner annars skriver jag imorgon.
tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0