sista veckan

det är nått som saknas men vadå? sista veckan på praktiken imorgon är det nationella sen tillbaka till praktiken och jobba i tre timmen och på onsdag är det sista dagen, skönt. sen är det bara tillbaka till skolan men snart är det sommarlov och jag bara längtar ska hinna med sååå mycket i sommarm det ska bli bästa sommaren nånsin och jag längtar så.

det känns jobbig att veta att du mår dåligt men låser in dig och låtsas som ingenting och vägrar prata om hur du mår. jag vill bara se dig lycklig och det gör ont att du vägrar prata med mig, vi har alltid pratat med varandra om allt, genom eld och vatten men nu låser du ut mig och vägrar prata med mig jag ser att du inte mår bra och jag vill hjälpa dig men du måste prata med mig, jag finns här för dig det vet du, det kommer jag alltid göra! jag vill bara ditt bästa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0