söndag

helgen har varit helt okej i fredags va vi hemma hos anus och det va trevligt sen åkte vi till vegabaren och sen hem till krille men jag va så sjukt trött så jag gick ner och la mig. igår va vi hemma hos krille och han mådde inte så bra så alla gick hem rätt tidigt. jag stannade kvar med två av hans kompisar och snackade lite sen kom micha och sen ringde david så vi åkte och hämtade honom sen gick vi upp och spelade lite sen gick jag ner och la mig. idag har jag bara tagit det lugnt ska snart hoppa in i duchen blir nog bara hemma ikväll för krille är ju inte hemma så ska nog ligga hemma och kolla på nån film eller nått.. ring om ni vill träffas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0