''en helt vanlig söndag''

lördagen skulle vara lugn för min del fast den blev ju det iaf mickan och grabbarna plockade upp mig här så åkte vi till danne och kollade på skit matchen jävla soppor säger jag bara! efter matchen satt vi kvar en stund och snackade lite sen gick jag mickan och skogh till bussen stek och hans kompis hämtade mig och mickan och vi åkte till difplan. efter vi hade träffat på lite människor där så gick vi till bussen och den skulle inte gå förs om en timme men sån tur va så åkte andersson förbi och han körde hem oss, tack! väl hemma hos mickan så la vi oss i sängen och tinade upp och kollade på en sjuk jävla film eller rättare sagt jag gjorde mickan somnade.

idag träffade jag veronica och vi åkte till centrum och lallade lite sen kom kikki och hon käkade på donken sen åkte vi till trollbäcken och köpte lite godis sen åkte vi till statiol och mötte håkan och hans kompis där sen har det varit roadtripp hela dagen vi har verkligen varit överallt, ''en helt vanlig söndag'' som vi sa hela tiden men kul va det. kom nyss hem och ska lägga mig i sängen och käka chips och dricka cola sen ska jag sova och hoppas på att man får nån härlig skönhetssömn. skolan imorgon och jag är inte taggad det ända jag är glad över är att jag ska få min dator lagad, äntligen! nej nu ska jag lägga mig i min sjukt sköna säng godnattt allihopa


en gammal bild på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0