lycka

igår hade jag en mys söndag med veronica och käkade massa tjockis saker och kollade på tv och pratade om massa gamla minnen och vi kom fram till att vi typ har känt varandra i 5-6 år, tiden har gått sjukt fort och vi har så många bra minnen tillsammans men också dåliga men det dåliga glömmer vi bort.  
idag har vi bara chillat och kolla på massor av filmer och ida sabina tipparn och ida och förbi en snabbis jag skulle egentligen åkt till mormor och fikat idag men så blev det inte och så skulle jag ha åkt till inger och skriva i lite papper men det blev ju inte av heller så det ska jag göra imorgon. imorgon ska jag också åka till stan med frida och linda för att shoppa lite till kryssningen, taggad till tusen asså!! bara två dagar kvar nu.. nu ska jag kolla på lite mer film och äta nått gott. 

min älskade mormor är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0