söndag

hade en helt okej kväll igår.. det va himla mysigt att gilla efter grillningen satte vi igång ölspelet sen åkte vi till klena vägen där jag träffade en gammal kompis. jag och veronica stog och snackade med stek sen komma alla och sa att vi skulle åka till nån fest i typ tyresö men vi kom inte in så jag åkte till ronny och va med dom lite.. när jag vaknade imorse mådde jag verkligen inte bra men jag tog mig hem iaf typ vid 11 sen dess har jag bara lega i soffan och tyck synd om mig själv. måste verkligen ducha men jag orkar inte jag har inte ätit nått på hela dagen heller så den här dagen kunde inte bli bättre. men nu ska jag försöka få i mig lite mat sen ska jag hoppa in i duchen och sedan gå ut och träffa ida.. skriver kanske senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0