torsdag

skolan gick bra har börjat med ett nyss grupparbete i naturkunskapen det är lite komplicerat men vi ska nog klara det. blev just avbruten av min mamma som kom in och sa att jag skulle komma ut och kolla på stjänorna och hon hade fan rätt det va fan as äckligt.. går inte att förklara vad det va vi såg men äckligt va det iaf.. ja tillbaka till min dag när skolan va slut åkte jag hem och sov lite sen satte jag mig vid datorn och beställde ett abonnemang och kollade lite andra grejer sen hoppade jag in i duchen och sen åkte jag och träffade mickan och vi kollade på grabbarnas korpen match och då såg vi också kalsson on the roof och vi skrattade riktigt mycket åt honom. när jag kom hem satte jag mig i soffan och kollade på heroes och det blir bara mer och mer spännande imorgon kommer jag inte hinna se det men min älskade mamma kommer spela in det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0