måndag

Så va lovet slut och man va tillbaka i skolan idag va rätt kul även fast jag va trött. Åkte hem till Emma igår kväll vi satt och snacka massa skit och vid tolv slaget blev hon gammal, så grattis på dig din gamla hagga! Blev en tidig morgon för jag och Sabina va ute på hemligt uppdrag och efter det va det bara att åka till skolan. Slutade vid tolv men gick ner och satte mig i skolan och chillade lite slumrade till i soffan sen åkte jag hem. Nu sitter jag i soffan och är sjukt trött så ska snart sova hoppa in i ett bad kanske. Imorgon slutar jag halv tre och då ska jag bara hem och sen ner till stallet och rida ska bli skönt hoppas att det är fint väder bara. Nej nu vet ni lite om min dag
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0