På toppen

Anledningen att jag inte har bloggat nånting är för att internet inte fungerar hemma så är lite så irriterad för det men man överlever väl. Idag är det studentskiva som gäller så är lite små taggad för det men är mest trött men det blir väl bättre när man kommer igång. Slutar halv tre då ska jag åka och sola sen är det bara hem och ducha och sen ska Emma fixa mig så jag kommer vara super snygg ikväll.

Jag måste bara säga att jag är super lycklig för att jag har fått träffa dig, du får mig att skratta och ditt underbara leende får mig bara att smälta. Sagt men säkert så kommer det här nog gå perfekt.



Kommentarer
Postat av: Amandusmaiken

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-02-22 @ 10:03:09
URL: http://amandusmaiken.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0