Tisdag

Vaknade i tid idag men somnade om som vanligt men när jag vaknade så åkte jag direkt till skolan och på lunchen så gick vi till vårt hemliga solställe. På samhället så gjorde vi inte så mycket så jag och min ängel gick ut och satte oss i solen och njöt av det underbara vädret och pratade, utan honom skulle jag inte klara mig. Efter skolan så träffade jag Erika och Tess på bussen vi snackade lite sen hoppade jag och Erika av i Sågen och tog en cigg och snackade lite sen kom Nina och vi gick ner till mig så jag fick byta om sen gick vi ner till stallet. Nu sitter jag i soffan och väntar på att desperata hemmafruar ska börja. Imorgon är det jobb som gäller och det ska bli kul men nu har jag inte så mycket mer att skriva om!
xoxo

Jag tänker mer på dig än va du anar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0