Torsdag

Börjar komma på fötterna igen och det är inte tack vare dig så ta inte åt dig, har spenderat den senaste dagarna hemma hos Jim och Sabina och jag är sjukt glad att jag har dom i mitt liv plus pearson ni gör dagarna så mycket lättare. Imorgon ska jag och Sabina på hemligt uppdrag efter det ska vi käka tjockis mat och kolla på massor av filmer om det blir som planerat men det lär det ju bli. På kvällen vet jag inte vad jag ska göra med nått kul hittar man väl på och så kanske jag ska vara lite busig i helgen, jag har velat göra den här saken hur länge som helst så nu är det nog dags om jag inte blir för rädd och bangar ur men det får vi ju inte hoppas på.. Ska nog slänga på en rulle nu sen sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon, önska mig lycka till.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0