bakis...

Idag mår man ju som man förtjänar.. Huvudet bankar hårt som satan och magen är lite sliten den med men det va värt det för jag hade en bra kväll så det är bara att bita ihop och se glad ut. Ska snart börja fixa mig för ska åka in till stan med mamma Linda och Malin för att kolla på voice 10 så det ska bli kul måste trycka i mig lite piller bara så huvudvärken försvinner. Skulle egentligen åkt och solat idag men har verkligen inte orkat och sen har det varit så varmt ute så jag hade ju typ dött av värme utslag. Så det får bli att jag solar imorgon istället får se Erica kanske följer med också ska prata med henne om det. Nej nu ska jag sätta fart så inte jag och mamma slås och duchen sen när hon kommer hem.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0