Tisdag

Vaknade upp oss Erica och jag duchade och fixade mig sen kom Patricia och vi gick ut på promenad och det va mysigt sen gick vi hem till Erica en stund sen åkte jag och Patty hem till mig och vi käkade lite och hon gosade med Selma sen åkte hon hem och jag somnade. När jag vaknade så kollade jag på tv och väntade på att mamma skulle komma hem eftersom hon inte hade sina mobiler på sig så hade jag ingen aning om när hon skulle komma hem och när hon väl kom hem så fick jag mördarblicken på mig och hon började gnälla som vanligt men längst innerst inne så vet jag att hon tyckte den va fin hon kommer bara aldrig erkänna det. Åkte med henne till stallet och rasade Selma där sen åkte vi hem och nu ligger hon här bredvid mig och sover och på min andra sida ligger min älskade hund. Ska snart lägga mig och kolla på en film sen ska jag sova imorgon ska jag träffa Jossan så får se vad för skoj vi ska hitta på.
Xoxo


Min räddare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0