ont i kroppen

Hej jag heter Jennifer och jag är sämst på att blogga just nu.. Men iaf nu ska jag berätta lite av vad jag har gjort.

Torsdags: Jag åkte och mötte Linda i brb och vi gick till hennes mammas jobb och fastnade där en stund efter det tog vi en promenad till öb där Linda köpte hårfärg. Efter det tog vi bussen till centrum och hon bokade tid till att klippa sig sen mötte vi Niklas och jag gick ner till terminalen och mötte Emma för hon skulle fixa körlektioner eller va det nu va. Vi gick upp till centrum igen och mötte Linda och Niklas sen satte vi oss på alkis bänkarna och snackade lite och jag va fett irriterad men det va inte så konstigt efter som man är omringad av idioter (inte dom jag va med). Sen tog jag och Linda bussen hem till mig och vi gjorde mat och sen färgade jag hennes hår och det blev skit snyggt. Följde med Linda till bussen och jag åkte med för jag åkte till Emma somnade rätt fort när jag kom dit men det va skönt att ha sovsällskap för engångskull!

Fredag: Vaknade upp hos Emma och tog bussen hem utanför mig stod Sofie och Jessica och väntade på mig så umgicks lite med dom sen gick jag in och käkade sen va det bara att gå upp till bussen igen och åka in till stan och möta Emma vi gick in på hm för hon skulle byta en tröja men den fanns inte så vi åkte till gullmars och där mötte vi upp mamma så vi tog bussen hem till mig och mamma byte om sen åkte vi och hämta Matilda sen åkte vi ner till stallet och fixade hästarna och när dom skulle in i transporten så vägrade Tindra och vi höll på hur länge som helst när hon väl va inne skulle Fabbe gå in och han gick in utan problem han är så bra min lilla prins. När hästarna va lastade och allt va klart då bar det av till brb där ponnyridningen skulle vara och det va väl kul men ryggen och fötterna tyckte inte om det. När vi va klara så började Tindra bråka igen när hon skulle in i transporten och vi höll på i mer än en timme snacka om jobbig häst.. När vi va klara så blev det stopp på donken sen åkte vi ner till stallet och släppte ut hästarna sen satte vi oss ner och käkade sen körde vi hem Matilda och Emma sen fick vi äntligen komma hem och jag somnade på två sek..

Lördag: När jag vaknade i morse så märkte jag att jag har ont i varje liten del i kroppen så det va inte kul att vakna i morse om jag säger så halsen mår inte heller så bra men aja vad ska man göra liksom. Ska nog bara ta det lugnt idag kanske ska ner till vendelsö beror på när mamma slutar jobbet så vi får se men annars lär jag nog bara ta det lugnt.

Söndag: Imorgon ska jag på kräftskiva med släkten så vi får väl se hur det går eftersom ingen av dom har sett min tunga eller tatuering men vi får hoppas på att det går bra.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Vicky

Gumman hoppas verkligen allt är bra. du har alltid glimten i ögat. sluta göm allt inom dig för mig <3 ve att du inte vill belasta en gravid kvinna som mig men halååååå vad är jag annars till för :D <3

2010-08-21 @ 22:22:39
URL: http://parentlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0