Bra dagar

Söndag: Vaknade upp hemma hos Emma och vi käkade lite frukost sen åkte jag hem för att ducha och fixa mig men somnade lite i soffan så det blev lite stressigt men jag hann. När jag va klar så åkte jag hem till mormor och där va det middag som gälde och det va jätte mysigt. Märkte verkligen hur mycket jag har saknat min älskade mormor! Middagen va super god och efterrätten va ännu godare. Vid åtta tiden började jag rulla till Vagnhärad för att åka till min Victoria hon hämtade upp mig i Södertälje hamn och vi tog ett litet stopp på Statoil för att köpa lite god saker sen rullade bilen hem och det va bra att jag åkte dit va riktigt skönt att bara sitta där med henne och prata och prata. Hon får mig verkligen glad när allt känns piss. Du är underbar min vackra prinsessa!

Måndag: Vaknade alldeles för tidigt imorse men va gör man inte för att få umgås så mycket som möjligt med Victoria, vi gick ut med hundarna sen käkade vi frukost sen tog vi en tripp till Gnesta och solade. Snacka om att man LÖKADE mycket asså men jävlar va dom där rören tog asså så nu är det fan tävlig jag ska också vara brun när han kommer hem! Efter vi hade solat så åkte vi till Södertälje och käkade lunch sen körde hon mig till tågen och så rullade jag hem till Haninge igen. Nu sitter jag i soffan med datorn i knät och lyssnar på musik ensamheten tar kål på mig. Jag hatar att vara ensam det är de värsta jag vet men man måste väl lära sig nångång!

Tisdag: Imorgon ska jag träffa Erica och vi ska hitta på lite roliga saker så det ska bli kul det kommer nog bli en intressant dag så det ser jag fram imot..

xoxo

Kommentarer
Postat av: Vicky

Tack för allt!! saknat våran tid, för vi hade det så förbannat bra... så nu får vi inte mista varandra mera <3

2010-08-10 @ 18:50:49
URL: http://parentlicious.blogg.se/
Postat av: Hallvardlive

Very impressed!

2010-12-23 @ 09:43:04
URL: http://hallvardlive.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0