Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå

Att jag ens kunde sätta mig i den här situationen igen det fattar inte jag, men som alla säger ''när hjärtat säger till så får hjärnan säga va den vill''. Men ibland kanske man inte alltid ska lyssna på va hjärtat säger för när det gäller dig så har mitt hjärta sagt fel flera gånger och jag har varit lika korkad varje gång och lyssnat på hjärtat.. Jovisst jag mår mycket bättre den här gången jag mår inte bra men jag har mått sämre men sen kommer det stunder som denna när allt bara känns förjävligt och jag bara vill ha dig vid min sida men jag vet att jag aldrig kommer få det! Men det är va sista gången du kommer aldrig kunna komma nära mitt hjärta igen för du krossar det bara gång på gång och nu är det nog, det gör så fruktsansvärt ont att säga det här men jag vill aldrig mer se dig, det kommer göra för ont och jag kommer inte klara av det, hoppas du förstår! FARVÄL KÄRA DU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0