Saknar dig min bästavän!

Du har varit ifrån mitt liv för länge nu, jag behöver dig mer än nånsin och jag vill ha hem dig igen. Jag skulle göra vad som helst för att du skulle bli min och jag skulle ta hand om dig varje dag och jag skulle göra allting för dig, du är min bästa vän och du kommer alltid vara det men jag behöver dig här inte att du ska vara längst ner i Sverige hade jag haft bil och körkort hade jag varit hos dig varje dag för så mycket behöver jag dig just nu! Jag behöver din varma päls att gråta i och jag behöver ja som sagt jag behöver DIG. Jag saknar dig nått så enormt och jag vet inte vart jag ska ta vägen utan dig. Snälla kom tillbaka till mig min älskade vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0