Kommer jag nånsin läka?!

Efter jag hade fikat klart med mamma Carin så fixade jag mig sen åkte jag till skolan, mötte upp mina flickor och satt med dom ett tag sen åkte jag och Duggin hem till mig för jag skulle packa. När jag var klar så åkte vi hem till mamma Carin och jag och Persson va dom ända som käkade. Duggin gick i för väg till tungelsta skolan för hon ville inte missa lucia cupen, Johanna kom förbi och väntade på mig för jag skulle fixa mig när jag va klar så gick vi också dit. Det va väl inte speciellt kul där men jag fick iaf träffa min favorit kusin och jag blir lika glad varje gång jag ser henne är så sjukt stolt över henne!

När allting va slut så gick jag Johanna och Malin hem och när vi kom hem så satt mamma Carin och lyssnade på Fredrik när han spelade. Jag fixade med min dator sen tog jag en promenad med Bebis och jag kan säga att det behövde jag resa tankarna lite, inte för att det gick så bra men när jag väl kom in igen så fixade jag klart tvätten sen kom mamma Carin ut när jag satt och rökte och kramade om mig åh då sprack allting men jag är glad att jag hade hennes axel att luta mig imot ikväll. Anna sjöng och Fredrik spelade åh det va nog de finaste jag har hört på länge så jag måste väl säga att alla tre räddade min kväll rätt bra även fast tårarna forfarande sitter i halsen och klumpen i magen inte vill försvinna.. Men vad ska man göra, det är liksom så att när det gäller det här så kan jag inte göra ett skit och det plågar mig nått så enormt!

Ska snart lägga mig ner och kolla på mina serier och njuta av att jag iaf har dom kvar! Imorgon får vi se vad som händer troligtvis så ska jag förlja med Anna på nån idol grej i globen låter rätt kul men man vet ju aldrig vad som händer, kanske bara känner för att ligga inne men som sagt vi får se imorgon. Bloggar mer imorgon
xoxo


Jag saknar dig, kan du komma hem nu!
Behöver dig mer än nånsin!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0