Stört skön helg!

Nu ska jag berätta om min sjukt jävla bra helg som jag har spenderat hemma hos familjen Duggin. Som sagt så skrev jag hur min fredag såg ut så jag får skriva om gårdagen helt enkelt. När jag kommer ner till tungelsta igen så börjar jag och lagar mat spagetti och köttfärssås blev himla gptt men det är ju inte så konstigt eftersom jag lagade den! Efter maten så lekte vi kurragömma med små flickorna och som sagt man ska vara barn så länge man kan efter det så började vi fixa oss och drog ut på byn som vi kallar det små flickorna hade gott och lagt sig och mamma Carin hade också gått och lagt sig så då gick vi ut efter vi hade bäddat ner alla. På byn så va det lite folk man inte ville träffa men jag tyckte verkligen att jag hanterade situvstionen väldigt bra så vi tog vårt pick och pack och drog till Pierre istället men där va vi typ bara en kvart sen körde gulliga Thomasson hem oss och mamma Carin va ju vaken så vi berättade allt som hänt sen gick vi till sängen och bäddade ner oss samtidigt pratade vi med en viss person och när vi väl blev av med henne och höll på somna så kliver Persson in och frågar om vi vill ha kaffe vi typ mumlade sen somnade tjejerna om på två sek och jag låg åh hosta så jag gick upp för att dricka kaffe och såklart så fastnade jag med mamma Carin och Persson men det gjorde faktiskt ingenting för jag hade så himla roligt och det va så skönt att kunna skratta på riktigt dom där två tillsammans är ju så jävla stört sköna, två helt underbara personen och det går liksom inte att må dåligt när dom där två sätter igång. Jag gick och la mig vid halv sju imorse men det va lätt värt det!

När vi vaknade imorse så gick vi upp och käkade frukost sen har det varit fullrulle hela dagen med mycket skratt och mycket skrik från allas håll men roligt va det. Efter ett tag så kom lilla Mickis på besök också så fullthus va det men det va himla mysigt, älskar att ha människor runt mig så man inte känner sig så ensam! Efter middagen så skulle Johanna och Duggin dra och sola åh jag orkade inte följa med så jag gick och köpte cigg till mamma Carin sen gick jag tillbaka dit och hade fika med dom. Jag kan säga så mycket som såhär att vi skrattade så mycket att vi grät så, så kul har vi haft det jag har skrattat så mycket att jag har ont i magen! När Duggin kom hem satt jag och pratade lite med henne sen följde Persson med mig till bussen och nu sitter jag i min säng och funderar på att göra en natt macka och sen sova för det har inte blivigt mycket sömn den här helgen men det gör faktiskt ingenting! Skriver mer imorgon
xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0