älskar mina vänner!

förlåt för dålig uppdatering men har inte harft nån lust eller ork att skriva.. just nu sitter jag i skolan och väntar på att tjejerna ska sluta så ska vi åka hem till sofie och tjocka oss lite, mys! måste hitta på saker hela tiden så jag slipper tänka jag orkar inte tänka längre, jag sa att det här inte skulle få knäcka mig men det har det gjort.. det är inte konstigt att man slutar lita på folk ibland förstår jag bara inte hur människor tänker, vill ni såra mig? aja ska försöka skita i allting och bara glömma men det är inte alltid så lätt, men jag vill tacka big daddy som alltid står där och tar imot mig när jag rasar även fast jag kan vara största bitterfittan ibland, tack! och tack till er alla andra också ni vet vilka ni är skulle inte klara mig utan er. <3 nej nu måste jag plugga vidare skriver senare..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0