fredagmys

godmorgon nu ska jag åka till skolan och plugga sen blir det praktik nästa vecka.. får fin besök till skolan också sabina kommer och håller mig sällskap sen ska vi upp till handen och handla hårfärg så nu kommer det bruna tillbaka är fortfarande lite osäker på vad jag vill ha men håret är sååå slitet nu så bleker jag nå mer så går det av och det vill jag inte.. så säg gärna va ni tycker, igen... kommer bilder sen hur det blev.. imorgon åker mamma på kryssning så då hoppas jag att hon kommer hem med massor av gott till mig.. nej nu ska jag springa till bussen, skriver sen..
xoxo

Kommentarer
Postat av: Cim

Lite mörkblond/ljusbrunt ? (:

2010-02-19 @ 12:23:57
URL: http://immunmotkunskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0