helgen

Fredags: va hos emma hon färgade mitt hår och fixade min mobil och så hade vi tjejsnack.. åkte hem och träffade tjejerna sen träffade vi grabbarna och jag skulle åka hem men hamnade i handen och sen hamnade hos nicke och johan dom där grabbarna lyckas alltid dra med mig på andra ställen när jag ska hem.. hemma och syskonen va det lite folk och eftersom jag va nykter så sprang jag runt och städade upp efter alla fyllon som spilde.. när det va dags att gå hem va det jag som fick visa grabbarna vägen, väl på bussen och dom skulle av så sa dom att jag också skulle med så det gjorde jag. dom fyllekäkade sen va det bara bums i säng..

Lördags: vaknade upp av att ett av fyllona pratade i telefon och då blev jag fan inte glad.. åkte till handen för dom skulle på systemet sen gick vi till b och tog det lugnt hade några heta diskutioner men roligt va det.. åkte hem för att fixa mig sen va det bara tillbaka dit och dom krökade okej jag med... sen drog vi alla till handen och där va det trevliga fyllon.. påvägen hem så stannade bussen typ en timme vid söderbyleden så jag tog en liten powernap sen väckte kim mig så jag inte skulle missa min busshållplats.. dom skulle hem till ärtis och jag skulle hem och fyllekäka men så blev det ju inte..

Söndag: vaknade upp med huvudvärk och ingen av oss mådde så jävla bra, ff skulle jobba så hon åkte vid fyra eller va det va. vi andra chillade sen tog vi en sväng till willys och grabbarna köpte en massa saker.. väl hemma hos jimmy igen så käkade vi sen kollade vi på en ny serie och den va sjukt bra men jag kommer inte kunna sova ikväll, haha. nu sitter jag i soffan och är jätte trött så jag kommer nog kunna sova ikväll men ha mördrömmar kommer jag ha.. praktiken börjar imorgon ska bli kul och det är sjukt skönt att börja halv ett det är inte ofta men får göra det så imorgon är det sova ut som gäller..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0