dålig uppdatering

förlåt för dålig uppdatering men nu är jag tillbaka och på topp igen!

i fredags va jag hos min kära mormor och fikade efter det åkte jag hem och fixade mig sen kom mina babes och jonas såklart. linn fixade mina ögonfransar och mitt hår jag blev skit snygg. påväg in till stan så märker jag att jag inte har med mig mitt leg...... ringer min älskade mor och hon kommer och lämnar det till mig, ibland älskar jag bara dig såååå mycket! det blev mycket alkohol och många roliga skratt. när vi skulle åka hem hade jag nog glömt att dricka vatten för svårt att gå hade jag men sån tur är att jag har så underbara vänner, tack älsklingar!

igår mådde jag INTE bra men man får ju skylla sig själv. jobbade också vi var här hemma och kollade på film och mamma borstade hennes hår och det tog typ hela kvällen. vi spelade kort och det va skönt att ta det lugnt för engång skull.. och jag måste nog bara säga att jag jobbar med världens sötaste unge.

idag ska jag träna med min fru och min egna personliga tränare.. just nu sitter jag i soffan och väntar på att skruttan ska vakna så vi kan äta frukost och så för sen ska hon åka hem. är sjukt taggad för att träna asså ska bli så skönt att komma igång men träningen och det är grymt skönt att man har en egen tränare, han kommer nog ta kol på mig man jag ska lyssna på honom för det kommer ju löna sig i slutet.. nej nu ska jag väcka lillchippen skriver senare.
xoxo

Kommentarer
Postat av: emma

njae, hon är inte världens sötaste.. men syster till världens sötaste däremot (a)

2010-01-31 @ 16:42:12
URL: http://krampis.blogg.se/
Postat av: jennifer

hahaha så kanske man kan säga det men det är inte helt rätt..

2010-01-31 @ 19:58:29
URL: http://juff3.blogg.se/
Postat av: Linn

allt för dig babe !!

2010-02-01 @ 10:11:54
URL: http://linnireneforsberg.blogg.se/
Postat av: jennifer

<3

2010-02-01 @ 11:33:40
URL: http://juff3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0