drömmar blir aldrig till verklighet

drömmar blir aldrig sanna.. jag hade en jättebra dröm inatt men när jag vaknade imorse så visste jag att det bara var en dröm och att den aldrig kommer bli sann.. jag ville bara somna om och inte vakna för i en sån värld skulle jag vilja leva i men men som sagt drömmar är alltid drömmar och dom blir aldrig sanna...

nu sitter jag i skolan och har fritidsverksamhet det suger för jag är trött och hungrig.. sitter och pratar med min big daddy och det är väl de ända roliga med hela lektionen. nej nu ska jag väl plugga lite..
xoxo

jag och sofie :)

Kommentarer
Postat av: vicky

du fortsätter använda min blus? :S den som jag fortfarande bara använt EN gång ? irriterad jag blir...

2010-01-19 @ 12:11:30
URL: http://finest.se/VickyInTheCity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0