hemma sittar lördag..

från en galen kväll igår till en hemma kväll idag med chipsen och dippen framför mig så ska vi nu slå på beck alltid lika bra dom kan man se nog hundra gånger utan att tröttna.. är sjukt trött redan så får se om man somnar till beck men hoppas inte det för jag vill se sommaren med göran innan jag somnar annars får jag väl se den imorgon. och till er mina tjejer så hoppas jag att ni har riktigt kul och att ni tänker på mig och dansar och har kul för mig också, ni är bäst! så till mig och emma som är ''duktiga'' flickor som sitter hemma en sån här vacker lördag kväll en stor applåd till oss..... nej nu ska jag kolla på beck med min kära mor och pitbull, ha en trevlig lördag alla där ute.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Erlendmarlene

Interesting site. Worth the visit!

2011-03-29 @ 11:26:16
URL: http://erlendmarlene.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0