irriterad

nu är jag trött på det här! du måste fan lära dig vad som är ditt och vad som är vårat.. du kan va hur arg du vill på mig det skiter jag i men blogga fan inte om att nån på lyckeby har tagit sönder din jävla grimma för det är ingen som skulle göra det och köp dig en egen fodertunna för du fick bara låna våran tills du hade köpt en egen! lär dig vad som är ditt och vad som är vårat.. du har gått för långt nu. nu har du flyttat så stanna där nere och blogga aldrig mer om oss här i haninge för vi är ju såååå himla falska här uppe så va snäll och håll dig borta då! va arg på mig va det du men ta fan inte ut det på dom på lyckeby eller min mamma eller mina vänner fattar du det! trött på dig och ditt jävla skitsnack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0