jag behöver svar

du pussade mig på pannan sen gick du och jag stog kvar och kollade när du gick din väg och allting kändes bra igen du fick mig att tro igen men nu sitter jag här igen och inte ett ända ord från dig på flera dar. jag sitter här med så många obesvarad frågor och du hör inte ens av dig, ja jag vet att jag skulle ge dig tid att tänka men jag tror inte jag klarar av det här. jag är inget tredje hjul jag är ett första pris och du måste bestämma dig snart för jag klarar inte av det här. varje gång det ringer eller jag får ett sms tror jag alltid att det är du och jag sa till mig själv att jag aldrig skulle hoppas på för mycket och ändå gör jag det, jag lovade mig själv att inte gråta nå mer men jag kan bara inte hålla in det längre jag är stark för jag klarar av att göra saker som jag älskar men när jag är ensam vet jag bara inte vart jag ska ta vägen. om du väljer att vara med henne så accepterar jag det men snälla låt mig inte gå och vänta på nånting som kommer krossa mig totalt, jag trodde aldrig jag kunde älska en människa så mycket som jag älskar dig det är helt sjukt och de sjukaste är att du förstår inte ens hur mycket du betyder. jag skulle kunna göra vad som helst för dig, men du kan inte låta mig sitta här med alla dom här obesvarade frågorna du måste bestämma dig för jag klarar inte av det här. vilket val du än gör så kommer jag alltid älska dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0