onsdag/torsdag

igår va vi på the bridge och det va helt okej först satt vi här hemma jag jennifer och grabbarna. vi drog där ifrån vid typ två och då tog vi sista tåget hem och då gick vi till tobbe men det kaosade så vi gick till statiol och käka sen gick jag och jennifer till söderbymalm och tog bussen hem. idag har jag bara tagit det lugnt gick upp till vicky när hon kom hem och då sjöng vi singstar sen kom daw och erik och då sjöng vi i lag bröderna hedermark mot mig och vicky. första omgången blev det lika andra utklassade vi grabbarna totalt och det va skönt att vi som inte kan sjunga vann över dom som kan sjunga. nu sitter jag i soffan och har en tandvärks mamma bredvid mig ska kolla klart på mina mysteriet på greveholm som jag har laddat hem sen ska jag sova. förlåt för den dåligt uppdaterigen (mormor) haha.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0