positiva tankar

medans mina tjejer är ute och har kul sitter jag här i min ensamhet och tänker men egentligen så vet jag inte ens vad jag tänker på, en vis man lärde mig engång att bara tänka positivt så kan du klara vad du vill och det stämmer faktiskt men är du osäker och velar fram och tillbaka så funkar det inte så är det bara. men som jag sa till honom när han berättade det för mig att det är inte alltid lätt då fick jag till svar att du gör det till vad det ska vara tror du att det inte kommer vara lätt då kommer det inte vara det, så ett tips till er alla där ute som sitter och tycker synd om er själv ta tag i skiten och lev med den och gör det till nått bättre. det är jobbigt jag vet men som sagt tänk positivt så kommer allt lösa sig det tar sin lilla tid men låt det ta tid för när du väl är där så kommer du fattar hur mycket det va värt att ta den tiden det kommer att ta, det är alltid olika för olika människor men är du en stark person och tror på dig själv så lär det nog gå fortare än för dom andra. ta åt er ni som vill må bra igen för jag lovar det funkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0