va hände med ärligheten?

ni säger att jag inte ska ta åt mig och må dåligt av med men det är inte så jävla lätt när ni inte hjälper mig hur ska jag kunna bli glad om ni bara pissar på mig det är ni som har fått mig att öppna mig och berätta hur jag känner och hur jag mår sen sitter ni och snackar skit om mig bakom min rygg vad är det för vänner? uppmärksamhet? jag skiter väl fan i uppmärksamhet varför tror ni jag stänger in alla mina jävla problem för att jag inte vill ha uppmärksamhet, ni fattar ju ingenting!! så mycket som jag har ställt upp och upp och upp och nu skiter ni bara i allt för att ni har komigt på fötterna igen det är snällt, tack! och vafan hände med all jävla ärlighet undrar jag? AAAAAAAAAAAAA jag vill bara skrika!
nu säger jag hejdå för sista gången!

Kommentarer
Postat av: sabina

är du så ärlig själv då? du ljög mig upp i ansiktet...

2010-01-03 @ 13:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0