GLAAAAAAAAAD!! :D

Förlåt för dålig uppdatering men har inte haft nån ork att skriva men idag är jag riktigt glad så då tänkte jag att jag skulle dela med mig av det. Fick just reda på att när min vän kommer hem så ska han tatuera mig och jag blev över taggad så nu vill jag inte att han ska åka så han bara kan tatuera mig nu! Som jag har längtat! :D Och så ska jag och mamma gå på bio idag och kolla på Eclipse så ja den här dagen kan ju inte bli mycket bättre! Nej nu ska jag hoppa in du duchen och fixa mig. Skriver när jag kommer hem från bion.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Niclasingeborg

Thanks for the information

2010-12-25 @ 17:53:13
URL: http://niclasingeborg.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0