Nu är det väl ändå min tur

Det är väl ändå min tur att vara lyckligt nu, han får mig att må bra och känna mig speciell så varför kommer ni alla och säger att han inte är tillräckligt bra och att han inte är bra för mig? Ni säger att ni vill se mig glad och om ni inte ser att jag är det nu så är det nått fel för jag är glad och jovisst jag kanske är lite osäker men är det konstigt när han ska åka bort en månad det är klart det är jobbigt.. Efter allt jag har gått igenom så är det inte konstigt att jag är försiktig när det gäller killar men det känns så himla bra just nu så snälla sluta kom och säg att han inte är nå bra för han är helt annorlunda när han är med mig för när ni pratar om honom så låter det som han är värsta monstret men när han är med mig så är han hur gullig som helst. Så bara så ni vet så slutar jag lyssna nu och kör mitt egna race!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0