natti natti

tidsfördriv

100 sanningar om mig.

SENASTE:
Dryck: cola
Telefonsamtalet: jennifer
SMS: jossan
Sång du lyssnade på: Whitney Houston - I have nothing
Gången du grät: idag ...

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: ?
Varit kär?: ja...
Förlorat någon speciell person: det kan man väl säga
Varit deprimerad: yes
Varit så trött att du somnat sittandes: vet inte

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: rosa
färg 2: ljus blå
färg 3: svart

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ja och det är jag väldigt glad över
Fått ditt hjärta krossat: mm
Skrattat så att du har börjat gråta: haha ja
Träffat någon som förändrat ditt liv: ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: ja det kan man säga ...
Fått reda på att någon har pratat om dig: alla pratar om alla här
Kysst en kompis: deffinera ordet kysst?

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: ingen aning..
Hur många barn vill du ha: beror på mer än ett iaf
Har du några husdjur: ja
Vill du ändra ditt namn: både ja och nej
Vad gjorde du under din födelsedag: fyller år snart
Vilken tid vaknade du idag: runt ett tror jag
Vad gjorde du igår runt midnatt: pratade med jimpa på msn
Någonting som du längtar till: tatuera mig
Senaste gången du träffade din pappa: innan midsommar
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: det finns mycket
Vad lyssnar du på just nu:
Whitney Houston - Where do broken hearts go
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: nej
Vad gör dig irriterad just nu: ensamheten
Vad är ditt namn: jennifer
Singel/upptagen: singel
Stjärntecken: lejon
Kille eller tjej: tjej
Grundskola: vikingaskolan och söderbymalmsskolan
Gymnasie: fredrika bremer
Högskola: om jag orkar haha
Hårfärg: mörk blont
Långt eller kort: kort
Längd: för kort
Vad gillar du gällande dig själv: att jag bryr mig så mycket om andra.
Piercings: tungan
Tatueringar: inte än
Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:
Operation: ingen
Piercing: tungan
Tatuering: överraskning
Bästa vän: du vet vem du är
Husdjur: pitbull och mina hästar
Vaccination du minns: ?
Konsert: nrj in the park '07?
Förälskelse: pa
Alkohol du drack: cider tror jag..

JUST NU:
Äter du: ingenting
Dricker du: inget
Är du på väg att: sova
Lyssnar du på: samma som innan..
Väntar du på: att han ska höra av sig som aldrig kommer hända..

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: ja
Vill du gifta dig: om jag hittar den rätta så ja
Karriär i åtanke: ingen aning

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: beror på
Kortare eller längre: mitt i mellan
Romantisk eller spontan: båda
Snygg mage eller snygga armar: bara titta armar men annars båda
Tatueringar eller piercingar: inte för mycket av nått..
Känslig eller inte: beror på
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: vettefan

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: ja
Tappat glasögon eller linser: haha ja
Haft sex på första dejten: ??
Krossat någons hjärta: tror mest att det är jag som har fått mitt hjärta krossat..
Har du blivit arresterad: nee
Dissat någon: yes
Gillat din vän mer än som vän: tror det..


TROR DU PÅ:
Dig själv: oftast, ja
Mirakel: ibland men inte ofta
Kärlek vid första ögonkastet: kan hända
Himlen: ja?
Tomten: haha det är klart
Att kyssas på första dejten: ja..
Änglar: kanske?

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en partner på samma gång: nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: jadå
Vad kan du verkligen inte leva utan: mina vänner min familj och mina djur
Vad vet inte så många om dig?: haha det berättar jag inte ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0