big time

Just nu sitter jag med datorn i knät och lyssnar på musik och har bästaste Jossan bredvid mig. Igår tog Robin studenten och alla andra vi va först på hans utspring sen blev det Fredriks utspring och sen Fredrikas och det blev lite tårar kommer sakna mina underbara treor det kommer vara så tomt utan dom och vilka ska få dagarna att gå fort nu i skolan? Jaja det är väl bara le och hoppas på att dom kommer få det bra där ute med arbetslösheten, haha. Efter det åkte jag och Jossan hem till mig så bytte jag skor och grejer sen gick vi och mötte Oscar och så hämtade vi Emelie och Nike sen åke vi hem till Robin och va där och käkade massor av mat och godsaker. När alla gäster hade gått så åkte vi till Orre och festade det va väl kul men som sagt jag ska inte dricka alkohol längre jag tål det inte... När vi åkte hem så skulle Oscar åka hem till Robin och jag ville inte sova själv så mitt hjärta följde med mig hem så gjorde jag nudlar och satte på Shrek jag somnade rätt fort och Jossan med. Mådde bra när jag vaknade så det va skönt men nu ska jag laga lite mat till mig och Koss och så ska jag väl sätta på nån film som vi kan se. Förlåt för jag har varit dålig på att blogga.
xoxo

P.S, jag saknar min mormor!


Du betyder!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0