du fick mig att fastna för dig

Vi lever under samma himmel vi bor i samma kommun och även fast det är nära till varandra så känns det som du bor på andra sidan jorden, jag vill ha dig här hos mig och känna att det inte finns någon annan än bara du och jag. Jag vill ha tillbaka den personen som jag lärde känna den killen som brydde sig och visade att han fanns där för en, va hände med med honom? Jag har varit med om den här känslan förut men det är nått speciellt med dig jag kan inte släppa den här jag kan inte släppa dig även fast jag vill för jag vet att du känner inte lika dant även fast du borde det jag trodde nått sånt här skulle binda två personer närmare varandra men tydligen inte. Hur kunde du bara släppa allt och gå vidare som ingenting?

Kommentarer
Postat av: bloggman

Vem har sagt att han har gått vidare?

2010-06-20 @ 16:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0