Du fick mig att le igen

En sak är helt klart säkert och det är att jag kan inte sluta tänka på dig, jag vill bara ha dig här din varma famn och din lugna röst som säger att det kommer lösa sig och så ler du så där underbart men dina underbart vackra blå ögon och säger nått roligt för att jag ska tänka på nått annat. Jag vill ha tillbaka den dagen då du fanns där för mig och den ända du brydde dig om just då det va bara mig, du fick mig verkligen att le och glömma allt det där onda varför kan inte allt vara som det va då? Du va min räddare och med dig så va jag trygg det fanns ingenting som kunde skrämma mig, jag behövde bara titta in i dina vackra ögon och så va jag i dröm världen. Jag skulle va den lyckligaste flickan i världen om jag fick kalla dig för min, jag saknar dig så enormt mycket jag kan inte ens lyssna på hans låtar utan att tänka på dig och jag älskar hans låtar! Du kommer nog aldrig förstå hur jobbigt det här är för mig, förlåt för allt!

Jag vill ha dig som jag hade dig förut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0