hatar att säga farväl!

Va och sa hejdå till min prins idag tog honom på en liten promenad sen fick han stå och beta i solen och han älskade det och jag älskade att honom vid mig. Emelie och Cassi va med också och Cassi tog massor av bilder på mig och min älskling så nu väntar jag på att får dom. Det va en underbar dag till jag skulle säga hejdå för på söndag flyttar han till skåne och det jobbigaste va att säga hejdå, tårarna bara rann och jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Har så många underbara minnen men den där ponnyn och det känns bara så overkligt att han ska åka nu kommer sakna honom så mycket! Jag trodde det skulle bli lättare att säga hejdå när man blev äldre men det blev det fan inte att säga hejdå till någon som betyder så mycket för en kommer nog aldrig bli lätt. Jag älskar dig min underbara ponny!


Det gör så ont, vill bara ha dig hos mig.
Du fick mig verkligen att må bra,
Jag kommer verkligen sakna dig!
<3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0