hatar sånna här dagar..

Har verkligen vaknat på fel sida idag är allmänt bitter och känner mig sjukt stessad för resan på onsdag för vi har inte planerat nånting och vi åker om två dagar och sen är jag hungrig för eftersom mamma har slutat jobba på söderby så har vi ingen mat henne och hon vet inte hur man handlar blir bara så trött på allt.. Förlåt men såhär blir jag när jag är hungrig och stessad, allting känns bara så oplanerat och jag har inte ens börjat packa hejhej det här kommer sluta i kaos.... Nej nu ska jag väl klä på mig för Emelie kommer snart tycker riktigt synd om henne som måste dras med mig när jag är såhär..

Kommentarer
Postat av: Silaslotta

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-03-22 @ 18:54:26
URL: http://silaslotta.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0