hemma igen

Och så va man hemma igen. När jag kom hem så hade jag inte cigg och affären hade stängt i sågen så men sällskap i telefonen började jag gå. Difplan va stängt så fortsatte gå Konsum va stängt så då va det bara att fortsätta gå till Statoil och där fick jag mina cigg och min cola men sen va det bara att börja gå hem och kan säga att jag är riktigt trött i benen nu.

Det va helt underbart uppe i Dalarna och det blev mycket mat och många roliga skratt och lite tjafs ska alltid vara med på ett litet hörn. Men kul hade vi och det är det som räknas och det kommer upp bilder sen men orkar inte hålla på med det just nu..

Nu sitter jag i sängen och det är snuskigt skönt och pratar med underbaraste Linda på msn som jag saknar jätte mycket, måste ta och träffa henne snart! Nej nu ska jag fixa lite grejer sen sova.. Träffa Jossan imorgon och sola lite det ska bli skönt.

Just fick en liten kommentar på inlägget som heter ''du fick mig att fastna för dig'' så tänkte svara den mystiska bloggman som han kallar sig.. Jo jag lovar dig om killen inte smsar eller hör av sig så lovar jag dig att han har gett upp..

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0