jag menade inget illa

Det är ju kul att man inte får skriva vad man vill på bloggen utan att alla jävla människor missförstår allting! Det här är min blogg och jag har den för en anledning, skriva av mig och visst kan jag skriva dumma och onödiga saker ibland men fortfarande så har jag den för att skriva av mig det här är som en dagbok jovisst jag skriver inte ut allt om mitt privat liv men det finns ju gränser om vad man ska skriva på internet. Som nu tillexempel jag kommer säkert få klagomål om det här inlägget också och det skulle faktiskt inte förvåna mig för det här är Haninge och har kommer det snack även om man inte ha sagt nått... Trött jag blir på allting bara, finns det nån vettig människa där ute? Jag hoppas att ni förstår vad jag menar nu allting jag skriver menar jag inte det är som att säga saker som man inte menar och ibland ska man väl skita i att skriva av sig men det är så jag fungerar.. Nej nu ska jag åka till skolan.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0