nu drar jag!

Förlåt att jag inte skrev nått mer igår men va inte hemma på hela dagen och när jag väl kom hem så packade jag och hade ett samtal med världens bästa Linda, du får verkligen en att må bättre när allt känns förjävligt! <3 Jag och Emelie åkte ner till min prins och sa farväl en sista gång sen åkte vi till pappa och hämtade nycklarna och pratade lite sen åkte vi till ica maxi och Emelie käkade sen åkte vi till mig och lämnade moppen sen gick vi upp till parkeringen och där väntade Robin Jossan och Oscar. Vi åkte vill willys och handlade och det va faktiskt mycket billigare än va jag trodde..

Vaknade för en stund sen ska snart hoppa in i duchen sen är det bara börja fixa sig och slänga i sig lite mat och hoppas på att tiden går fort för nu vill jag bara åka! Nej nu måste jag sätta igång vi hörs igen när jag kommer hem. Får se kanske kan blogga från mobilen men det är inte helt säkert annars skriver jag när jag kommer hem.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0