säg inte hejdå

Jag vet att jag har varit jätte dålig på att blogga men som alla säger ska en grej hända ska allting hända samtidigt.. I fredags så åkte mamma till landet och vi satt här och grillade sen åkte grabbarna för vi skulle ha lite tjejmys först åkte vi till Emelie och hämtade lite grejer och tog moppen sen åkte vi till statoil och köpte cola och chips sen åkte vi hem och satte oss i soffan och kollade på film lite senare får jag ett samtal av Oscar och han säger att dom är på sös för dom har voltat med bilen och först trodde jag att det va ett skämt men vafan måste allt hända på en och samma gång? Iaf så va jag rätt lugn för jag pratade med både Oscar och Robin och båda mådde skapligt, chokade va dom ju men det är förståligt.. När jag hade lagt på så förklarade jag för Jossan och Emelie va som hade hänt och det ända jag ville va att åka in till dom men dom ville inte så det va bara stanna hemma. Efter en stund så reser sig Jossan upp och jag ser att hon är helt förstörd så jag sätter henne bredvid mig och kramar om henne och sen säger jag att vi åker in så vi åkte in till dom och Robin låg där med nackkrage och kunde knappt röra sig men prata kunde han så det va ju bra. Han fick åka hem så då va det bara att sätta sig på bussen och åka till gullmars och där fick ifrån fick vi åka bil hem så det va skönt. Är såååå glad att dom klarade sig båda två, jag säger ju det ska man krocka i nånting så ska man krocka i en VOLVO!

Va nere i stallet i lördags och så självklart så har ju hästen blivigt sjuk så det va ju inte så kul som sagt allt händer på en och samma gång, jag orkar inte mer.. Men snart åker jag och det ska bli så skönt att komma bort från den här skiten ett tag och bara umgås med folk som bryr sig! Nej nu orkar jag inte skriva mer men lovar att ska bli bättre på att blogga.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det är klart du orkar mitt hjärta

vi är starka vi, du och jag

Kram till dig och olyckspojkarna

KÖR FÖRSIKTIGT!

2010-06-07 @ 18:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0