din dag älskade mormor!

Snart ska jag börja röra mig till praktiken efter praktiken ska jag hem och fixa mig sen ska jag åka till min vän som har fyllt 20 ska bli kul att komma ut och träffa lite folk känns som jag inte har träffat mina vänner på ja jag vet inte hundra år? Men idag är det faktiskt inte hennes dag även fast vi ska fyra henne idag så är det inte det för idag är det min älskade mormors dag, grattis världens bästa mormor! Jag älskar dig och jag är så stolt över dig kämpa på för jag klarar mig inte utan dig. Nej nu ska jag klä på mig sen gå ut med hunden sen röra mig till praktiken. Hörs senare om jag hinner skriva nått då.
xoxo


DU ÄR BÄST! <3

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack min älskade gullunge.

xoxo

2010-03-12 @ 16:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0